poniedziałek, 5 stycznia 2015

Liebster Award 1 i 2!

Zostałam dwa razy nominowana do  Liebster Award. Dziękuję za nominację:


Megan.Grace Elle

Moje pytania:


1. Twoje hobby?


Odpowiadanie na pytania w LA :D

2. Ulubiony film?


Zielona mila

3. Kiedy obchodzisz swoje urodziny?


Co roku

4. Największe marzenie?


Napisać bardzo dobrze mature

5. Eleanor vs. Sophia?


Perrie XD

7. To twój pierwszy blog?

Nie przyznaję się

8. Od kiedy jesteś na bloggerze?
Od wakacji tego roku

9. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?


Tak, będę wystawiać recepty w przychodni lekarskiej

10. Fanfiction, które mogłabyś polecić?

Psychotic!

11. Nieodwzajemniona miłość czy wieczna przyjaźń?

Wieczna przyjaźń, proste :P

ORAZ:


1. Od ilu lat jesteś fanką 1D ?


Trafiłam na nich przez przypadek, to nie będzie liczone w latach, tylko w miesiącach :P

2. Należysz do jakiegoś fandomu (oprócz Directioner) ?


Beatlesi!!!! Całe żyice!

3. Masz zwierzaka ?


Liczą się znajomi ze szkoły?

4. Ulubione imie ?


Hermenegilda

5. Dlaczego lubisz i za co One Direction ?


Bo lubię liczbę 5

6. Masz rodzeństwo ?


2 siostry :P

7. Jaki masz pomysł na kolejny blog ?


Rozprawka na temat braku sensu

8, Ile planujesz miec blogów ?


Tyle, ile starczy weny :D

9. Co lubisz w swoim blogu ?


Jade jest najgorszą główną bohaterką na świecie! No i przycisk ,,X" w prawym górnym rogu :P

10. Ilu chciałbyś miec obserwatorów ?


Wszystkich!

11. Co lubisz robic w wolnym czasie ?

Jeździć konno, pisać, grać, śpiewać :D

Oto moje pytania:

1. Ulubiony autor?
2. Kiedy wpadłaś na pomysł, żeby założyć bloga?
3. Jak wpadłaś na pomysł z fabułą?
4. Kiedy najczęściej piszesz?
5. Drugie imię?
6. Wymarzony zawód?
7. Oglądasz jakiś serial?
8. Pierwszy przeczytany przez ciebie blog?
9. Ulubiona książka?
10. Jaki jest twój dziwny zwyczaj?
11. Z jakim książkowym bohaterem utożsamiasz się najbardziej?

Nominuję:

http://caillawasanormalgirl.blogspot.com/



http://myhopeislastway.blogspot.com/



http://lorem-plenitudinis.blogspot.com/


http://hand-made-by-ann.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Umrzyj! Ja Ci pomogłam, a ty robisz mi coś takiego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* Musisz mi to jakoś wybaczyć! Poza tym, jestem bardzo ciekawa twoich odpowiedzi :D

      Usuń
  2. Ło Jezu, jeździsz konno :o Nie spodziewałabym się XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa swoje konie :D To takie dziwne? :P Zgaduję, że ty też jeździsz? :D

      Usuń
    2. Jeżdżę... To za dużo powiedziane XD Raczej wożę się co jakiś czas, nie mam za bardzo warunków, ale kiedy wyjątkowo zdarzy się okazja, to, no, można powiedzieć, że jeżdżę :3

      Usuń
  3. Kiedy pojawi się następny rozdział ? ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączę, kiedy będę miała chwilkę wolnego czasu :D

    OdpowiedzUsuń